Biura Podróży - organizatorzy wycieczek szkolnych

Biuro Podróży Bartek

Jesteśmy biurem podróży specjalizującym się w turystyce grupowej począwszy od wszelkich form turystycznych dla dzieci i młodzieży przez imprezy turystyczne dla nauczycieli po imprezy integracyjne dla firm, urzędów oraz grup rodzinnych czy przyjaciół i znajomych na terenie Polski oraz państw ościennych.

Posiadamy prawie 300 własnych sprawdzonych ofert, szczegóły na https://biurobartek.pl/ .

Na Podbeskidziu Bartek jest rozpoznawalny od 30 lat. Zaczynaliśmy od obsługi naszych „Małych Klientów” 15 września 1992 roku. Wraz z upływem czasu staramy się dopasowywać ofertę do zmieniających się realiów i oczekiwań poszczególnych grup. Ciągle podnosimy standardy. Do największych osiągnieć Bartka w ubiegłych latach zaliczamy 2 wydarzenia. Po pierwsze udało nam się przekroczyć magiczną granicę wysłania na trasy w kraju i poza jego granice jednego dnia ponad 10 autokarów. / faktem jest iż stało się to tylko 2 razy a na co dzień staramy się nie przekraczać 5 wyjazdów dziennie / Po drugie i to jest szczególnie warte podkreślenia – w ciągu ostatnich 3 lat zakwaterowaliśmy w czasie wycieczek szkolnych prawie 90% dzieci w hotelach*** /. I to okazało się strzałem w dziesiątkę. Docenili to nie tylko rodzice i nauczyciele ale przede wszystkim dzieci i młodzież.

Galeria zdjęć:

W lutym 2020 roku dosłownie tuż przed epidemią zaczęliśmy wdrażać nasz najbardziej ambitny plan dopasowania do potrzeb rynku, powołaliśmy do życia drugiego Bartka, zupełnie nowe Biuro Podróży, którego szefową jest moja córka Magda Gudebska, przez lata żyjąca tuż obok turystyki pomagając tacie i ucząc się jednocześnie. Założenie było proste, po serii „pomyłek” naszych Klientów wynikających z oczekiwania zastosowania cen wycieczki szkolnej dla grupy osób dorosłych – postanowiliśmy podzielić Bartka na dwa osobne biura: Biuro Podróży Bartek Józef Jonkowski oraz Biuro podróży Bartek Magdalena Gudebska. Po pierwszym roku współistnienia i sprzedaży tych samych imprez, w tych samych cenach - jedno Biuro miało zajmować się już tylko dziećmi a drugie dorosłymi. Niestety najpierw Covid, potem wojna w Ukrainie i szalone podwyżki a zatem brak stabilizacji nie tylko w turystyce ale w całej gospodarce uniemożliwiły nam te zmiany. Na teraz działamy równolegle a zapowiedziany podział specjalizacji co do podziału obsługiwanych grup przenieśliśmy na 1.01.2024. Piszemy o tym aby uniknąć niedomówień wśród naszych Klientów, którzy znajdą w Internecie 2 Bartki. Zatem wspomniany już 30 letni Bartek Józef Jonkowski do końca 2023 roku tak samo jak Bartek Magdaleny Gudebskiej obsłuży każdą grupę w ramach:

• Krajowych i zagranicznych wycieczek szkolnych
  • Krajowych i zagranicznych zielonych i białych szkół
  • Białych i zielonych kuligów
  • Krajowych i zagranicznych kolonii i obozów / także dla grup z poszczególnych parafii w całym kraju, otrzymaliśmy sporo podziękowań od księży, którzy docenili profesjonalną i kompleksową organizację – całkowicie wyczerpującą wszystkie wymogi prawne w tym zakresie /
  • Wycieczek i imprez w kraju i zagranicą dla nauczycieli
  • Oraz wszelkiego rodzaju imprez integracyjnych dla firm i urzędów Gmin, Miast i Starostw
  • Doskonale radzimy sobie ze zleceniami na 2,3 lub 5 autokarów równocześnie
  • UWAGA – obsługujemy grupy ze szkół integracyjnych ze zróżnicowanym poziomem utrudnień ruchowych, umysłowych oraz osób na wózkach. Zdarzyło się już, że wszystkich 250 uczniów jednej z takich szkół zabieraliśmy zagranicę
  • To jeden z wielu przykładów na to, że potrafimy dopasować program i ofertę do oczekiwań i potrzeb dosłownie każdego Klienta

Z czego jesteśmy najbardziej dumni ?

Naszymi Klientami stają się już dzieci naszych pierwszych Klientów…

Serdecznie zapraszamy

podstawimy autokar lub wygodnego busa  „prawie” wszędzie w kraju

Dane kontaktowe:

Biuro Podróży Bartek Józef Jonkowski
43-344 Bielsko-Biała
ul. Zagrody 150
tel.: +48 501 295 530, +48 33/82 270 93

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.